مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:102024-01-06ورزشي

مسابقه چوگان ساحلی با اسب کاسپین در گیلان برگزار می شود+تصویر


رییس هیات مدیره انجمن حفاظت از اسب کاسپین گفت: همزمان با لیگ نوزدهم مسابقات چوگان کشوری در بخش ساحلی، مسابقه نمادین چوگان ساحلی با اسب کاسپین در رده سنی نونهالان تالش برگزار می شود.

- مسابقه چوگان ساحلی با اسب کاسپین در گیلان برگزار می شود+تصویر ایسنا/گیلان رییس هیات مدیره انجمن حفاظت از اسب کاسپین گفت: همزمان با لیگ نوزدهم مسابقات چوگان کشوری در بخش ساحلی، مسابقه نمادین چوگان ساحلی با اسب کاسپین در رده سنی نونهالان تالش برگزار می شود.

مهدیار پیرزاده با اشاره به انجام مسابقه چوگان با اسب کاسپین برای اولین بار در جهان اظهار کرد: این مسابقه نمادین قرار است در مسابقات لیگ نوزدهم چوگان کشوری به میزبانی تالش در گیلان برگزار شده و تیم های چوگان با اسب کاسپین در رده سنی نونهالان در افتتاحیه طی دو چوکه با هم رقابت کنند.

وی افزود: طی جلسه مشترک انجمن حفاظت از اسب کاسپین، هیات چوگان استان گیلان و هیات چوگان شهرستان تالش با دبیر و اعضای فدراسیون چوگان در محل فدراسیون هماهنگی های لازم برای برگزاری این مسابقه انجام شد.

پیرزاده با اشار به برگزاری این مسابقه در بهمن امسال تصریح کرد: اسب کاسپین با قابلیت های بالایی که دارد گزینه مناسبی برای بازی چوگان بویژه در گروه سنی نونهالان است و انجمن حفاظت از اسب کاسپین در راستای حمایت از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه چوگان ساحلی با اسب کاسپین در گیلان برگزار می شود+تصویر

مسابقه چوگان ساحلی با اسب کاسپین در گیلان برگزار می شود+تصویر