مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 00:202023-12-25پزشكي

سلامت معنوی کادر درمان موجب خدمت هرچه بیشتر است


مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: همایش نماز، سلامت معنوی ویژه پرستاران و اعضای کادر درمان جهت آموزش احکام نماز ویژه بیماران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعباس مومنی مدیر کل درمان تامین اجتماعی هرمزگان امروز اظهار کرد: همایش یک روزه نماز، سلامت معنوی با همکاری مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان، دانشگاه علوم پزشکی استان و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های هرمزگان و با حضور جمعی از پرستاران و کادر درمان مرتبط با بیماران برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت نماز به عنوان یکی از مهمترین واجبات و ستون دین، برگزاری این همایش برای کادر درمان به خصوص پرستاران که به صورت مستقیم با بیماران در ارتباط هستند امری مهم و ضروری است.

  مدیرکل درمان تامین اجتماعی هرمزگان بیان کرد: با توجه به آموزش هایی که توسط مدرسین در این همایش برای مخاطبان ارائه شد، همایش بسیار خوبی بود که می تواند مقدمه ای برای آموزش صحیح و ترویج نماز در بین بیماران و حتی کادر درمان باشد.

  مومنی اضافه کرد: مطالبی که در این همایش ارائه شد راهکارهای خوب و تازه ای برای ادای فریضه نماز در بیمارستان ها و مراکز درمانی بود.

وی با تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان برای همکاری در برگزاری این همایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت معنوی کادر درمان موجب خدمت هرچه بیشتر است

سلامت معنوی کادر درمان موجب خدمت هرچه بیشتر است