مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:502023-12-24ورزشي

ساخت مستند «ایرانگرد» در قزوین


اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی لوایح شهرداری قزوین موضوع ساخت مستند «ایرانگرد» به روایتگری جواد قارایی و به منظور توسعه و رونق گردشگری قزوین را مطرح و مورد بررسی قرار دادند.

- ایسنا/قزوین اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی لوایح شهرداری قزوین موضوع ساخت مستند ایرانگرد به روایتگری جواد قارایی و به منظور توسعه و رونق گردشگری قزوین را مطرح و مورد بررسی قرار دادند.

جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور اعضای کمیسیون ازجمله سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و مدیرعامل سازمان زیباسازی با هدف بررسی لوایح و نامه های واصله در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه موضوع ساخت مستند ایرانگرد با روایت جواد قارایی و با محوریت ساخت مستندهای روایی از جاذبه های گردشگری استان قزوین که شامل جاذبه های تاریخی طبیعی، فرهنگی، مردم شناسی، صنایع دستی و جاذبه های نوین، دستاوردهای ملی و اقتصادی فرصت های سرمایه گذاری، کارآفرینی و توانمندی است مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنا بر اعلام روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، پیش قرار داد این مستند در این جلسه با حضور رؤسای سازمان های فرهنگی و ورزشی و زیباسازی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مستند «ایرانگرد» در قزوین

ساخت مستند «ایرانگرد» در قزوین