مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 21:172024-01-02اجتماعي

راه اندازی بیش از 2 هزار خانه محیط زیست در کشور


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با سفر به شهرستان ارسنجان و افتتاح خانه محیط زیست در این شهرستان از جنگل خلیل بیگ وسایت تکثیر و پرورش گوزن زرد نیز بازدید کرد و اظهار داشت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مرادی با بیان اینکه هم اکنون 2 هزار خانه محیط زیست در کشور فعال است افزود: اعضای خانه های محیط زیست مباحث محیط زیستی را در مناطق مختلف کشور مطالبه گرانه پیگیری می کنند.

وی افزود: خانه های محیط زیست منشا خدمات بسیار ارزشمندی بوده و بسیاری از رویدادهای محیط زیستی حول این خانه ها برگزار شده است.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با شکل گیری همین خانه ها طرح اجتماعی پسماند با همکاری دهیارها در حال انجام بوده که بسیاری از هزینه را کاهش داده است.

وی خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی ها روز ملی آموزش همگانی حفظ محیط زیست از سال 1403 در تقویم رسمی کشور جای خواهد گرفت که بسیار نوید بخش است.

  این مقام مسوول گفت: آشنایی دانش آموزان با محیط زییست می تواند در آینده در مدیریت این حوزه نقش بسیار تاثیر گذاری داشته باشد.

 معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه پشتیبانی دوستدارن محیط زیست و تشکل های مردم نهاد محیط زیست، بنیان محکمی برای حفاظت از محیط زیست کشور است، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بیش از 2 هزار خانه محیط زیست در کشور

راه اندازی بیش از 2 هزار خانه محیط زیست در کشور