مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 08:302024-01-17سياسي

عزیزی: اقدام موشکی سپاه نشان دهنده صادق الوعده بودن آنهاست


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که سپاه پاسداران با عملیات موشکی صادق الوعده بودن خود و نیروهای مسلح را نشان داد، - نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که سپاه پاسداران با عملیات موشکی صادق الوعده بودن خود و نیروهای مسلح را نشان داد، گفت: این عملیات نشان داد که ایران اسلامی برای تامین امنیت خود هیچ کوتاهی و مسامحه ای نمی کند و خط قرمز ما امنیت است.

ابراهیم عزیزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عملیات موشکی سپاه اظهار کرد: ایران اسلامی مقتدر بارها به تمام عناصر رژیم صهیونیستی و دنباله روهایش در دنیا اخطار داد اگر بخواهند دست به ماجراجویی در منطقه بزنند و یا اقداماتی انجام دهند که مخل نظم و امنیت کشور ما باشد، پاسخ پشیمان کننده و عذاب آور و دردناک می گیرد.

وی اضافه کرد: این وعده ای بود که ایران اسلامی، نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از به شهادت رساندن برخی فرماندهان مقاومت و دو حادثه تروریستی راسک و کرمان به مردم دادند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنده به نمایندگی از ملت ایران از اقدام به موقع و قاطعانه سپاه پاسداران قدردانی می کنم این عملیات نشان دهنده صادق الوعده بودن نیروهای مسلح و سپاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی: اقدام موشکی سپاه نشان دهنده صادق الوعده بودن آنهاست

عزیزی: اقدام موشکی سپاه نشان دهنده صادق الوعده بودن آنهاست