مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 20:152023-12-24اقتصادي

توربین های گازی با دانش نخبگان ایرانی عایق شدند


با توجه به شکل گیری واحدهای متعدد تولیدی در زمینه ساخت توربین های گازی، متخصصان یک شرکت دانش بنیان نسبت به طراحی، تأمین، نصب و بومی سازی مرحله ای عایق های تخصصی ژاکتی و فلزی توربین مطابق با استاندارد های جهانی اقدام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس  به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، با توجه به شکل گیری واحدهای متعدد تولیدی در زمینه ساخت توربین های گازی، متخصصان یک شرکت دانش بنیان نسبت به طراحی، تأمین، نصب و بومی سازی مرحله ای عایق های تخصصی ژاکتی و فلزی توربین مطابق با استاندارد های جهانی اقدام کرده اند.

امیر عارفیان، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان این که امروزه با توجه به نیاز صنعت در افزایش بازدهی و عملکرد دستگاه های صنعتی مانند توربین های گازی و مؤلفه هایی مانند عمر کاری، دوام و سبک بودن آنها شاهد پیشرفت های خوبی در رابطه با عایق توربین های گازی هستیم، اظهار داشت: در زمان تأسیس شرکت، تولید تخصصی عایق توربین های گازی و بخار در انحصار چند کشور خارجی بود.

این شرکت به منظور  کسب دانش طراحی این محصولات موفق شد با تولیدکنندگان مطرح مواد اولیه عایق های حرارتی پیشرفته ارتباط بگیرد و به تنها شرکت داخلی برای پیاده سازی دانش فنی طراحی و تولید سامانه های عایقی در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توربین های گازی با دانش نخبگان ایرانی عایق شدند

توربین های گازی با دانش نخبگان ایرانی عایق شدند