مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:502024-01-11اقتصادي

هشدار استاندار درباره وضعیت بحرانی آب تهران


استاندار تهران با تاکید بر ضرورت صرفه جویی آب از سوی شهروندان، گفت: به واسطه عدم بارش باران و برف در ماه های گذشته، متاسفانه منابع آبی در سطح قابل قبولی نیست و اکنون در شرایط مناسبی قرار نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علیرضا فخاری روز پنجشنبه با اشاره به موضوع بحران کم آبی پایتخت در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بدلیل کاهش نزولات، سطح آب ذخیره در سدها به حداقل رسیده و باید بدنبال راهکارهای اساسی برای تامین آب باشیم.

وی افزود: با جمعیت حدود 14 میلیونی استان که با احتساب مهاجران و اتباع بیگانه ممکن است به 18 میلیون هم برسد، سرانه مصرف آب بسیار بالایی را در پایتخت شاهد هستیم.

فخاری ضمن تأکید بر اهمیت جلوگیری از مصرف بی رویه یادآور شد: از تمام مردم تقاضا می کنم که در تعدیل و رعایت حدود مصرف آب در بخش بهداشت، شُرب و در بعضی از مواردی که نیازمند دقت در استفاده است، صرفه جویی کنند.

استاندار تهران اضافه کرد: جلوگیری از اسراف، اول به عنوان یک امر اعتقادی و سپس جهت جلوگیری از ایجاد بحران آب و انرژی باید در دستور کار همه ما قرار بگیرد.

هشدار استاندار تهران در مورد وضعیت آب استان درحالی مطرح شده که محسن اردکانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران روز گذشته با تأکید بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت ها و اقدام های فنی و قانونی برای مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار استاندار درباره وضعیت بحرانی آب تهران

هشدار استاندار درباره وضعیت بحرانی آب تهران