مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:502023-12-24سياسي

اشتغال پایدار زندانی ها رویکرد اصلی سازمان زندان هاست


رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: حرفه آموزی و اشتغال پایدار زندانیان، رویکرد مهم این سازمان است.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: حرفه آموزی و اشتغال پایدار زندانیان، رویکرد مهم این سازمان است.

غلامعلی محمدی امروز (یکشنبه، سوم دی ماه) در نشست شورای قضایی استان سمنان، اظهار کرد: مهمترین رسالت و وظیفه اصلی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی، اصلاح و تربیت زندانیان است.

وی با بیان اینکه باز اجتماعی سازی و باز سازگار کردن زندانیان رسالت اصلی سازمان زندان هاست، ادامه داد: باید در نهایت، زندانیان پس از اصلاح و تربیت به آغوش جامعه بازگردانده شوند.

بر همین اساس، ما در کشور روی اقدامات اصلاحی و تربیتی در زندان ها متمرکزیم و اقدامات اصلاحی و تربیتی مهم ترین هدف اعمال مجازات برای زندانیان است.

محمدی با تأکید بر لزوم حرفه آموزی و ایجاد اشتغال برای زندانیان، توضیح داد: اعتقاد داریم برای تحقق اهداف اصلاحی و تربیتی زندانیان، باید در کنار اقدامات گسترده و متنوع فرهنگی و قرآنی، به موضوع مهارت آموزی و اشتغال پایدار زندانیان نیز توجه ویژه داشت، چراکه در چرخه اصلاح و تربیت، تأثیرگذارترین مسأله، فراهم سازی بستر اشتغال در زندان هاست و بهترین بستر و زمینه برای تربیت ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال پایدار زندانی ها رویکرد اصلی سازمان زندان هاست

اشتغال پایدار زندانی ها رویکرد اصلی سازمان زندان هاست