مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:112024-01-15سياسي

برگزاری باشکوه انتخابات اقتدار انقلاب را در دنیا به نمایش خواهد گذاشت


برگزاری باشکوه و مقتدرانه انتخابات، جمهوریت نظام و انقلاب را که نقطه قوت و افتخار ایران اسلامی است، در دنیا برجسته کرده و به نمایش خواهد گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در نشست با اعضای ستاد انتخابات، هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کلاله اظهار داشت: برگزاری باشکوه و مقتدرانه انتخابات، بعد جمهوریت نظام و انقلاب را که نقطه قوت و افتخار ایران اسلامی است، در دنیا برجسته کرده و به نمایش خواهد گذاشت.

وی افزود: لازمه عملیاتی شدن راهبرد رسام در برگزاری انتخابات، تعامل و هماهنگی همه دست اندرکاران، از هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی است و این تکلیف اعتقادی و قانونی ما است.

رییس ستاد انتخابات با بیان اینکه ماموریت سخت و سنگینی بر دوش داریم تصریح کرد:با تعامل، هماهنگی، هم پوشانی و هم افزایی این ماموریت سهل خواهد شد؛ قطعا این هم کاری و تعامل فراتر از قانون نبوده و در چهار چوب قانون برای اجرای بهتر و کامل تر وظایف ما خواهد بود.

سید علی مهاجر انتخابات در ایران اسلامی را یکی از مظاهر اصلی مردم سالاری دینی برشمرد و ادامه داد: استفاده از معتمدین مردمی در هیئت های اجرایی برای برگزاری انتخابات نیز یکی دیگر از مظاهر مشارکت مردم در انتخابات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری باشکوه انتخابات اقتدار انقلاب را در دنیا به نمایش خواهد گذاشت

برگزاری باشکوه انتخابات اقتدار انقلاب را در دنیا به نمایش خواهد گذاشت