مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 16:502023-12-28حوادث

پایان موفقیت آمیز سه شبانه روز تعقیب و گریز یگان حفاظت محیط زیست قیر و کارزین


نتیجه سه شبانه روزی تعقیب و گریز یگان حفاظت محیط زیست قیر و کارزین، دستگیری متخلفان، کشف سلاح و لاشه کل (پازن) و کهره وحشی و تشکیل پرونده قضایی بود.

- ایسنا/فارس نتیجه سه شبانه روزی تعقیب و گریز یگان حفاظت محیط زیست قیر و کارزین، دستگیری متخلفان، کشف سلاح و لاشه کل (پازن) و کهره وحشی و تشکیل پرونده قضایی بود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیر و کارزین امروز، هفتم دی ماه از دستگیری متخلفان در مناطق تحت مدیریت این شهرستان خبر داد و گفت: پس از سه روز تعقیب و رصد متخلفین شکار و صید در ارتفاعات کوه های شهرستان قیروکارزین، طی یک عملیات ضربتی و راه‎ بندی شبانه، مامورین یگان حفاظت محیط زیست موفق به دستگیری متخلفان شدند.

عباس قائدی تصریح کرد: مأموران یگان حفاظت موفق به کشف دو لاشه پازن و کهره نر وحشی و چهار قبضه سلاح شامل دو قبضه گلوله زنی برنو و یک قبضه گلوله زنی 8.

57 و یک قبضه سلاح شکاری دو لول رو هم سوار غیر مجاز ساخت ترکیه و یک قطار کمری شامل 39 فشنگ برنو و 12 فشنگ چهارپاره و ساچمه زنی شدند.

وی ادامه داد: با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط زیست با دستگیری شش نفر شکارچی کهنه کار و توقیف خودرو آن ها به همراه سه عدد دوربین چشمی و پنج عدد کوله پشتی این عملیات پایان یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان موفقیت آمیز سه شبانه روز تعقیب و گریز یگان حفاظت محیط زیست قیر و کارزین

پایان موفقیت آمیز سه شبانه روز تعقیب و گریز یگان حفاظت محیط زیست قیر و کارزین