مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:152024-01-14فرهنگي

چگونه «جولیا رابرتز» در 35 سال بازیگری هیچ صحنه برهنه ای بازی نکرد؟


«جولیا رابرتز» بازیگر برنده اسکار فاش کرد که در تمام 35 سال تجربه کاری در عرصه فیلم و سینما به انتخاب خودش در صحنه های برهنه بازی نکرده است.

- چگونه جولیا رابرتز در 35 سال بازیگری هیچ صحنه برهنه ای بازی نکرد؟ جولیا رابرتز بازیگر برنده اسکار فاش کرد که در تمام 35 سال تجربه کاری در عرصه فیلم و سینما به انتخاب خودش در صحنه های برهنه بازی نکرده است.

جولیا رابرتز بازیگر برنده اسکار فاش کرد که در تمام 35 سال تجربه کاری در عرصه فیلم و سینما به انتخاب خودش در صحنه های برهنه بازی نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جوالیا رابرتز بازیگر 56 ساله آمریکایی در مصاحبه ای جدید عنوان کرد که در تمام طول دوران حرفه ای خود در سینما و تلویزیون به انتخاب خودش در صحنه های برهنه حاضر نشده است و گفت: بدون اینکه قصد داشته باشم از انتخاب های دیگران انتقاد کنم باید بگویم این انتخاب من بوده است که در فیلم ها برهنه نشوم یا خودم را در موقعیت هایی از نظر جسمی آسیب پذیر قرار ندهم .

این بازیگر در مصاحبه با ریچارد کورتیس نویسنده و کارگردان فیلم ناتینگ هیل که در مجله ووگ منتشر شده فاش کرد که یکی از دلایل عدم بازی او در نقش های برهنه به دلیل ارتباط بیولوژیکی او با موضوع فمینیسم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه «جولیا رابرتز» در 35 سال بازیگری هیچ صحنه برهنه ای بازی نکرد؟

چگونه «جولیا رابرتز» در 35 سال بازیگری هیچ صحنه برهنه ای بازی نکرد؟