مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 18:002024-01-07فرهنگي

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در ارومیه


نمایشگاه صنایع دستی با حضور مرتضی صفری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و قاسم زاده علی، رییس سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان غربی در مدرسه هدایت ارومیه افتتاح شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی نمایشگاه صنایع دستی با حضور مرتضی صفری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و قاسم زاده علی، رییس سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان غربی در مدرسه هدایت ارومیه افتتاح شد.

مرتضی صفری، 17 دی ماه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنایع دستی و مرحله استانی دومین جشنواره سراسری صنایع دستی بسیج آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کرمان و محکوم کردن جنایت تروریستی در این شهر اظهار کرد: آثار خارق العاده به نمایش درآمده در این نمایشگاه حاصل ذوق و شوق بی نظیر هنرمندان توانمند سطح استان بوده که بسیار ستودنی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی افزود: هنرمندان استان در رشته های مختلف صنایع دستی توانایی و استعداد زیادی دارند که می توانند حتی در سطح بین الملل نیز بدرخشند.

وی گفت: متاسفانه عدم وجود بازار فروش و حاشیه سود پایین از جمله دغدغه های فعالان صنایع دستی است که برای حل این موضوعات در گام اول باید نوع نگاه به این حوزه را تغییر داده، سپس با برنامه ریزی مناسب اقدام به درآمدزایی در این حوزه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در ارومیه

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در ارومیه