مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:502024-01-20بين الملل

مخبر: جنبش عدم تعهد اقدامات خود را برای بی اثرسازی تحریم های آمریکا اعمال کند


معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه تحریم های یک جانبه آمریکا نمونه آشکار تروریسم اقتصادی و ضد حقوق بشری است، گفت: جنبش عدم تعهد باید مخالفت خود را با تحریم های آمریکا تشدید و اقدامات خود را برای بی اثرسازی آنها اعمال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در نوزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد گفت: از اقدام شجاعانه و ابتکار عملی که کشور آفریقای جنوبی در طرح شکایت بین المللی از رژیم صهیونیستی هر دادگاه لاهه تشکر می کنیم.

وی افزود: همکاران گرامی معتقد هستیم بسیاری از سازوکارهای مهم ایجاد شده در روابط میان کشورها از جمله جنبش عدم تعهد می تواند نقش مهم و سازنده ای را در جلوگیری از جنگ و توسعه صلح پایدار ایفا کند.

چالش های نظیر جنگ ها، مخاطرات زیست محیطی، بحران های اقتصادی ، جرایم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر، افزایش موج پناهندگان به تنهایی توسط یک دولت قابل حل نیست.

مخبر ادامه داد: مواجهه با این تهدیدات و چالش ها نیازمند اتخاذ تدابیر قاطع و همکاری در سطح گسترده جهانی است.

وی با بیان اینکه تحریم های یک جانبه آمریکا نمونه آشکار تروریسم اقتصادی و ضد حقوق بشری است، گفت: تحریم های یک جانبه آمریکا و برخی دیگر از کشورها از جمله مصادیق نقض آشکار اصول سازمان متعهد و نمونه آشکار تروری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: جنبش عدم تعهد اقدامات خود را برای بی اثرسازی تحریم های آمریکا اعمال کند

مخبر: جنبش عدم تعهد اقدامات خود را برای بی اثرسازی تحریم های آمریکا اعمال کند