مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 20:052023-12-30حوادث

دستگیری 4 سارق/ اعتراف به 20 فقره سرقت منزل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری 134 شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده بلوار انقلاب تهران بودند که به راننده و 3 سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید که منازل مسکونی این محدوده را زاغ زنی می کردند، - رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 4 سارق منزل خبر داد و گفت: متهمان به 20 فقره سرقت از منزل اعتراف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری 134 شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده بلوار انقلاب تهران بودند که به راننده و 3 سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید که منازل مسکونی این محدوده را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد پلاک خودرو دستکاری شده است ادامه داد: با اعلام مشخصات خودرو به سایر گشت های انتظامی، طرح مهار خودرو متهمان عملیاتی و پس از مدتی تعقیب و گریز خودروی متهمان متوقف و مأموران گشت انتظامی موفق به دستگیری هر 4 متهم شدند.

سرهنگ قاسم پور خاطرنشان کرد: از خودروی متهمان علاوه بر آلات و ادوات سرقت 2 قبضه سلاح سرد، یک دستگاه شوکر و یک افشانه دفاع شخصی کشف و متهمان پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 4 سارق/ اعتراف به 20 فقره سرقت منزل

دستگیری 4 سارق/ اعتراف به 20 فقره سرقت منزل