مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:552023-12-30اقتصادي

سرنخ حملات سایبری به جایگاه های سوخت اعلام شد


سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور گفت:­ فعالیت انحصاری یک شرکت پرداخت الکترونیک، از عوامل تکرار حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت و عقب ماندگی در استفاده از فناوری های نوین در جایگاه ها است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از صدا و سیما، رضا نواز سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور درباره جزییات حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت گفت: چندین ماه قبل از این که در سال 1400 حمله سایبری رخ دهد، هشدارهای لازم را در اینباره به مسئولان مرتبط داده بودیم.

وی با بیان این که همه داده های دریافتی از متخصصان و روند موجود در جایگاه های سوخت، نشان دهنده استهلاک و بی توجهی ها بود، ادامه داد: این مسائل امکان خطر را بیشتر می کرد، اما متأسفانه در آبان 1400 این اتفاق رخ داد؛ پس از آن هم صنف جایگاه داران سوخت کشور، برای نوسازی و همچنین تغییر نظام توزیع هدفمند یارانه سوخت اقداماتی انجام داد.

نواز با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با متخصصان فنی، تشریح کرد: برای جذب سرمایه گذار در این حوزه فراخوانی صادر کردیم و 6 بانک برای همکاری، اعلام آمادگی کردند و خواسته های آن ها نیز منطقی بود.

وی تاکید کرد: در این شرایط، نیازی به تأمین منابع مالی از سوی دولت نبود و حتی تفاهم نامه هایی را هم با چند بانک امضا کردیم، اما دو مشکل علاقه مندی مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنخ حملات سایبری به جایگاه های سوخت اعلام شد

سرنخ حملات سایبری به جایگاه های سوخت اعلام شد