مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:152023-12-26سياسي

رسالت نهضت سوادآموزی سوق دادن مردم به سمت ارزش ها است


تولیت حرم مطهر بانوی کرامت وظیفه نهضت سوادآموزی را آگاهی بخشی به مردم و ارتقای فکر و فرهنگ مردم دانست و گفت: مردم باید بدانند که چه نظام و نهضتی آن ها را به سمت فراگیری ارزش ها سوق می دهد و چه نظام و نهضتی آن ها را به سمت ضد ارزش ها فرامی خواند.

- ایسنا/قم تولیت حرم مطهر بانوی کرامت وظیفه نهضت سوادآموزی را آگاهی بخشی به مردم و ارتقای فکر و فرهنگ مردم دانست و گفت: مردم باید بدانند که چه نظام و نهضتی آن ها را به سمت فراگیری ارزش ها سوق می دهد و چه نظام و نهضتی آن ها را به سمت ضد ارزش ها فرامی خواند.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار علیرضا عبدی معاون وزیر آموزش وپرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی که امروز 5 دی ماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با بیان اینکه پایه های ارزشی یک نظام را بر اساس عملکردها و رویکردهایش می سنجند، اظهار کرد: هر نظام و نهضتی در ابتدا تبلیغات و شعارهایی دارد که خودش را با آن معرفی می کند؛ ولی مهم این است که در عمل چقدر ملتزم به آن هستند.

وی با تأکید بر اینکه نمی شود به مجرد اینکه کسی یک پرچم را برداشت، جذب او شد و زیر آن پرچم سینه زد، افزود: ما چند وقت دیگر انتخابات را پیش رو داریم و با شعارهایی مواجه خواهیم شد و باید بدانیم که برخی از شعارها به شخص افراد و برخی هم به جریانی که وابسته به آن هستند بستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت نهضت سوادآموزی سوق دادن مردم به سمت ارزش ها است

رسالت نهضت سوادآموزی سوق دادن مردم به سمت ارزش ها است