مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 18:522023-12-29سياسي

کلانتری: اگر انتخابات تضعیف شود قدرت ملی و امنیت تضعیف می شود


حجت الاسلام کلانتری در جلسه پنجاه و نهم از سلسله مباحث «جهاد تبیین» گفت: اگر انتخابات تضعیف شود، هم نشاط سیاسی و وحدت ملی مخدوش می شود، هم قدرت ملی و امنیت تضعیف می شود و هم جلو بسیاری از تحولات کشور گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام کلانتری در جلسه پنجاه و نهم از سلسله مباحث جهاد تبیین گفت: اگر انتخابات تضعیف شود، هم نشاط سیاسی و وحدت ملی مخدوش می شود، هم قدرت ملی و امنیت تضعیف می شود و هم جلو بسیاری از تحولات کشور گرفته می شود.

کلانتری در ابتدای این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام و مقاومت اسلامی، سید رضی موسوی گفت: چون در آستانه سالروز حماسه بزرگ نهم دی ماه 1388 هستیم، آن حماسه را بایستی مجددا یادآوری کرده و تبریک بگوییم که حماسه بزرگی در مقابله با فتنه ی سیاه بعد از انتخابات 88 بود.

آن فتنه حقیقتاً شورشی علیه مردم سالاری و دموکراسی بود توسط افرادی که خود را دائماً پشت شعار مردم سالاری پنهان می کنند و در آن قضیه، حقیقت خود را به ملت ایران و جهان نشان دادند.

وی افزود: ان شاءالله خداوند به همه ما بصیرت و آگاهی دهد که در عصر آخرالزمان، فتنه ها، دوستان و دشمنان را درست بشناسیم و بتوانیم دجال بزرگ غرب و دجالی که در روایات بیان شده و قبل از ظهور امام عصر(عج) وجود دارد و در شمایل فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلانتری: اگر انتخابات تضعیف شود قدرت ملی و امنیت تضعیف می شود

کلانتری: اگر انتخابات تضعیف شود قدرت ملی و امنیت تضعیف می شود