مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 17:252024-01-12سياسي

گام شیراز در مسیر تحقق دیپلماسی شهری جامع نگر با کسب عنوان پایتخت محیط زیستی آسیا


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز با تأکید بر حرکت مدیریت شهری در راستای دیپلماسی شهری جامع نگر، گفت: انتخاب شیراز به عنوان پایتخت محیط زیستی مجمع شهرداران آسیایی، - ایسنا/فارس مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز با تأکید بر حرکت مدیریت شهری در راستای دیپلماسی شهری جامع نگر، گفت: انتخاب شیراز به عنوان پایتخت محیط زیستی مجمع شهرداران آسیایی، گامی در مسیر تحقق دیپلماسی شهری جامع نگر است.

رضا جاویدی امروز، 22 دی ماه اظهار کرد: انتخاب شیراز به عنوان پایتخت محیط زیستی آسیا در سال 2024 گام ارزشمند مدیریت شهری در مسیر تحقق دیپلماسی شهری جامع نگر است.

وی با تشریح فرایند این انتخاب افزود: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل در پی فراخوان مجمع شهرداران آسیایی برای انتخاب پایتخت های محیط زیستی، فرهنگی و گردشگری در سال 2024 با حوزه های ذی ربط در شهرداری مکاتبه و پس از دریافت مستندات مورد نیاز، تقاضانامه و فرم های مربوطه را تکمیل و برای دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی ارسال کرده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز اضافه کرد: تصمیم و اختیار نهایی برای انتخاب هر یک از سه پایتخت بر عهده هیأت بررسی مجمع بوده اما با توجه به محدودیت انتخاب هر شهر در یک حوزه پایتختی، بر اساس نگاه کارشناسی حوزه بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام شیراز در مسیر تحقق دیپلماسی شهری جامع نگر با کسب عنوان پایتخت محیط زیستی آسیا

گام شیراز در مسیر تحقق دیپلماسی شهری جامع نگر با کسب عنوان پایتخت محیط زیستی آسیا