مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:252023-12-27دانش

مدت مجاز سنوات تحصیل دانشجویان بورسیه ایرانی و سوری بررسی شد


مدت مجاز سنوات تحصیل دانشجویان بورسیه دو طرف ایرانی و سوری در دانشگاه های طرف مقابل در دیدار رییس سازمان امور دانشجویان با قائم مقام وزیر تعالیم عالی سوریه بررسی شد.

- مدت مجاز سنوات تحصیل دانشجویان بورسیه دو طرف ایرانی و سوری در دانشگاه های طرف مقابل در دیدار رییس سازمان امور دانشجویان با قائم مقام وزیر تعالیم عالی سوریه بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاشم داداش پورمعاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با فادیه دیب، قائم مقام و معاون وزیر تعالیم عالی کشور سوریه دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که در محل سازمان امور دانشجویان انجام شد دو طرف در خصوص کمیسیون مشترک همکاری های علمی دو کشور ایران و سوریه، مدت مجاز سنوات تحصیل دانشجویان بورسیه دو طرف ایرانی و سوری در دانشگاه های طرف مقابل، اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی ایران، خوابگاه دانشجویان ایرانی در سوریه و مسائل دیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

داداش پور با اشاره به مواضع سوریه در حمایت از فلسطین و مردم غزه گفت: سوریه در طول دهه های متمادی حامی فلسطین و مسجد الاقصی بوده و رسالت عربی، انسانی خود را به نحو احسن به انجام رسانده و امیدوارم در عرصه علمی و تبادل دانشجو نیز بتوانیم گام های خوبی با سوریه برقرار کنیم و از هر فعالیت علمی که منجر به رشد و توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدت مجاز سنوات تحصیل دانشجویان بورسیه ایرانی و سوری بررسی شد

مدت مجاز سنوات تحصیل دانشجویان بورسیه ایرانی و سوری بررسی شد