مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 22:352024-01-06سياسي

به دنبال گسترش فعالیت در سطح بین المللی و کشورهای همسایه هسیتم


رییس دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در نشستی که با رییس دانشگاه دولتی ازبکستان در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی در کرج برگزار شد، - ایسنا/البرز رییس دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در نشستی که با رییس دانشگاه دولتی ازبکستان در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی در کرج برگزار شد، گفت: برای نقش آفرینی بیشتر در سطح بین المللی به دنبال گسترش فعالیت ها در کشورهای جهان اسلام و کشورهای همسایه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدعلی ابراهیم زاده موسوی روز شنبه، 16 دی ماه گفت: دانشگاه کشاورزی تاشکند از کشور ازبکستان از نظر کشاورزی بزرگترین دانشگاه کشاورزی در آسیای میانه است.

وی افزود: این دانشگاه در سطح پیشرفته ای قرار دارد که در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی فعالیت و از نظر رتبه بندی جهانی در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی اشاره کرد: دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان دانشگاه مادر در کشور و پیشرو در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی به دنبال گسترش فعالیت در کشورهای جهان اسلام، کشورهای همسایه و در سطح بین المللی فعالیت است، چرا که نقش آفرینی هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی بیشتر شود.

موسوی بیان کرد: در همین راستا قرار شد توافق هایی در زمینه های تحقیقات مشترک، دوره های آموزشی مشترک، تربیت دانشجویان، تبادل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال گسترش فعالیت در سطح بین المللی و کشورهای همسایه هسیتم

به دنبال گسترش فعالیت در سطح بین المللی و کشورهای همسایه هسیتم