مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 07:352024-01-09اقتصادي

ضرورت ایجاد فرصت شغلی جدید توسط دستگاه های اجرایی متناسب با نیاز کشور


مدیرکل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم با اشاره به ضرورت و روش های هدایت شغلی دانشجویان گفت: ضروری است که وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی متناسب با نیازهای کشور و رشد علوم بتوانند فرصت های شغلی جدید ایجاد کنند.

- محمدسعید سیف مدیرکل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه توانمندی شغلی و مهارت های تخصصی می تواند عامل مناسبی برای اشتغال دانش آموختگان باشد، گفت: ضروری است تا حد الامکان دانشجویان در حین تحصیل مهارت های لازم برای مشاغل آتی خود را کسب کنند.

وی افزود: در عین حال باید توجه داشت که اگر فرصت های شغلی مناسب و جدید نیز در کشور ایجاد شود، نمی توان از جوانان دانش آموخته کشور بهره مناسب برد.

به عبارت دیگر دانشگاه ها و مراکز علمی باید حداکثر سعی خود را داشته باشند که برنامه ها و روش های موثری در راستای توانمندسازی دانشجویان و آشنایی آنها با محیط واقعی کسب و کار به اجرا بگذارند ولی ضروری است که وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی نیز متناسب با نیازهای کشور و رشد علوم بتوانند فرصت های شغلی جدید ایجاد کنند.

* ایجاد بیش از 70 مرکز هدایت شغلی در دانشگاه ها مدیرکل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم گفت: درباره وظیفه وزارت عتف و دانشگاه ها خوشبختانه اقدامات چند سال اخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد فرصت شغلی جدید توسط دستگاه های اجرایی متناسب با نیاز کشور

ضرورت ایجاد فرصت شغلی جدید توسط دستگاه های اجرایی متناسب با نیاز کشور