مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 21:452024-01-06حوادث

کارچاق کن کلاهبردار دستگیر شد


یک کارچاق کن که با ادعای نفوذ در پرونده های قضایی و با شگردهای مختلف از مردم کلاهبرداری می کرد، توسط مرکز حفاظت و  اطلاعات قوه قضاییه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، علی دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان گفت: در پی شکایت چند نفر از فردی که با توسل به اقدامات متقلبانه و ادعای واهی اعمال نفوذ در پرونده های قضایی، مبالغی را از افراد مختلف دریافت کرده بود، موضوع در رصد نامحسوس سربازان گمنام حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان قرار گرفت.

پس از جمع آوری دلایل و مدارک کافی برای دستگیری فرد موردنظر، این متهم با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط یگان حفاظت و اطلاعات دادگستری دستگیر شد.

دهقانی با اشاره به اینکه متهم دارای شغل آزاد بوده و هیچ گونه رابطه قراردادی، شغلی یا استخدامی با دستگاه قضایی ندارد، اظهار کرد: عناوین اتهامی این فرد، کلاهبرداری و ادعای اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی در پرونده های قضایی است و با قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می برد و تحقیقات درخصوص اتهامات وی ادامه دارد.

رییس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: مالباختگان می توانند برای پیگیری مطالبات و شکایات خود درخصوص فرد مذکور به شعبه 27 بازپرسی اهواز یا حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارچاق کن کلاهبردار دستگیر شد

کارچاق کن کلاهبردار دستگیر شد