مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 16:052024-01-01سياسي

باقری: لحظه ای از مبانی و اصول خودمان در سیاست خارجی عدول نکردیم


معاون سیاسی وزارت امور خارجه در مراسم یادبود حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت شهید سید رضی موسوی در دانشگاه تهران گفت: در مناسبات دو جانبه کشور در دو و نیم سال گذشته یک جهش ایجاد شده است.

- مراسم یادبود شهید سلیمانی و بزرگداشت شهید سید رضی موسوی باقری: لحظه ای از مبانی و اصول خودمان در سیاست خارجی عدول نکردیم معاون سیاسی وزارت امور خارجه در مراسم یادبود حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت شهید سید رضی موسوی در دانشگاه تهران گفت: در مناسبات دو جانبه کشور در دو و نیم سال گذشته یک جهش ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری با بیان این که ما در هیچ جا برای توسعه ، گسترش و تحکیم روابط خارجی مان ، ازمبانی، ارزش ها و اصول مان عدول نکردیم و یا آنها را تعلیق نکرده ایم، گفت: پایبندی به ارزش ها به سیاست خارجی ما استحکام می دهد.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به کارکرد رسانه و همچنین کارکرد دیپلماسی عمومی اظهار کرد: ما با ذهن مخاطب سر و کار داریم، ما باید در دیپلماسی عمومی، ذهن مخاطب را از نقطه A که از نظر ما یک نقطه نادرست است به نقطه B که درست است، برسانیم.

باقری افزود: مثلاً ممکن است مطرح شود که ایران از تروریسم حمایت می کند در حالی که واقعیت این است که ما با تروریسم مبارزه می کنیم و ما باید مخاطب را از این نقطه نادرست به نقطه درست برسانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: لحظه ای از مبانی و اصول خودمان در سیاست خارجی عدول نکردیم

باقری: لحظه ای از مبانی و اصول خودمان در سیاست خارجی عدول نکردیم