مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:252024-01-06سياسي

زنجانی ها دردمند دردهای دی ماه کرمانی ها شدند


راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی کرمان و گرامی داشت شهدای این حادثه صبح امروز (شنبه 16 دی ماه) با حضور گسترده مردم زنجان و همراهی رییس جمهور از میدان قائم تا مصلای نماز جمعه برگزار شد.

- ایسنا/زنجان راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی کرمان و گرامی داشت شهدای این حادثه صبح امروز (شنبه 16 دی ماه) با حضور گسترده مردم زنجان و همراهی رییس جمهور از میدان قائم تا مصلای نماز جمعه برگزار شد.

5 و 26 دقیقه بامداد، 5 و 55 دقیقه بامداد، یک و 20 دقیقه بامداد، 15 و 4 دقیقه بعد از ظهر و .

این ها کد درد است، درد جانکاهی که مردم کرمان در طول دو دهه گذشته با همه وجودشان آن را به ویژه در دی ماه حس کرده و به محض اینکه قرار شد زخم کهنه التیام یابد، کد درد دیگری در سرنوشت شان به ثبت رسید تا دی ماه کرمانی ها پر از اتفاقات و حوادثی باشد که سرزمین پهناور ایران را داغدار می کند.

دی ماه که از راه می رسد، مردم کرمان به واسطه تجارب تلخ گذشته، دلهره ثبت یک واقعه دیگر را به مدت سی روز از سر می گذرانند تا شاید رخداد تلخ دیگری بر تلخ کامی آن ها نیفزاید؛ اما گویا دست تقدیر بر آن است تا توضیحات پاورقی تقویم در اولین ماه زمستان را با ثبت وقایع مختلف پُر کند، وقایعی که سهم کرمانی ها از آن به اندازه آلام ناتمام تاریخ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجانی ها دردمند دردهای دی ماه کرمانی ها شدند

زنجانی ها دردمند دردهای دی ماه کرمانی ها شدند