مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:202024-01-14سياسي

گرانفروشی فروشگاه های بین راهی، زیر ذره بین قوه قضاییه


رییس سازمان تعزیرات با اشاره به تخلفات و گرانفروشی فروشگاه های بین راهی و بوفه های بیمارستان ها و مشخصا گران فروشی در بوفه یک بیمارستان با تاکید بر اینکه به دستور رییس جمهور نظارت جدی تر در بازار صورت خواهد گرفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری برای سومین بار با حضور در مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری پاسخگوی دغدغه ها، مشکلات و خواسته های مردم شد.

وی در ابتدا درباره پرونده حقوقی یک شهروند پیرامون عدم پرداخت حقوق یک شهرک صنعتی به کارگران تصریح کرد: برای رییس کل دادگستری استان نامه ای خواهم زد و از ایشان درخواست مساعدت در این زمینه را خواهم داشت و توصیه می کنیم پیگیری های لازم در این زمینه انجام گیرد.

وی در ادامه پیرامون تخلفات و گرانفروشی فروشگاه های بین راهی و بوفه های بیمارستان ها و مشخصا گران فروشی در بوفه یک بیمارستان با تاکید بر اینکه به دستور رییس جمهور نظارت جدی تر در بازار صورت خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: تیمی را از تعزیرات برای رسیدگی به این موضوع مامور خواهیم کرد.

همچنین در ادامه وزیر دادگستری، رییس سازمان تعزیرات را در لحظه مامور رسیدگی به گرانفروشی بوفه بیمارستان 501 ارتش قرار داد تا مشخصا این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشی فروشگاه های بین راهی، زیر ذره بین قوه قضاییه

گرانفروشی فروشگاه های بین راهی، زیر ذره بین قوه قضاییه