مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 21:302024-01-14اقتصادي

مدیریت ساعات اوج مصرف برای نقاط دوردست با تکنولوژی ANG


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در همین راستا یکی از اقداماتی که در این خصوص در حال انجام است استفاده از تکنولوژی های نوین و پیشرفته در قالب فناوری ANG است که با اجرای پروژه «طراحی پایه و تهیه اسناد مناقصه EPC ساخت مخازن ذخیره¬سازی گاز طبیعی مبتنی .

- هر ساله با نزدیک شدن به ماه های سرد سال، موضوع ناترازی به یکی از دغدغه های اصلی صنعت گاز تبدیل می شود و رفع این ناترازی به ویژه در نقاط دوردست، یکی از رسالت هایی است که بر عهده شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به عنوان بازوی اجرایی صنعت گاز محول شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در همین راستا یکی از اقداماتی که در این خصوص در حال انجام است استفاده از تکنولوژی های نوین و پیشرفته در قالب فناوری ANG است که با اجرای پروژه طراحی پایه و تهیه اسناد مناقصه EPC ساخت مخازن ذخیره¬سازی گاز طبیعی مبتنی بر نانوفناوری ANG در ایستگاه تقلیل فشار CGS- TBS روستای لمسک استان گلستان به نوعی ذخیره سازی ساعتی گاز در نقاط دور دست و رفع ناترازی در این نقاط را به دنبال خواهد داشت.

مصطفی ابراهیمی، رییس امور پژوهش و فناوری شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با اشاره به امضای قرارداد طراحی پایه و تهیه اسناد مناقصه EPC ساخت مخازن ذخیره سازی گاز طبیعی مبتنی بر نانوفناوری ANG در ایستگاه تقلیل فشار CGS- TBS


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت ساعات اوج مصرف برای نقاط دوردست با تکنولوژی ANG

مدیریت ساعات اوج مصرف برای نقاط دوردست با تکنولوژی ANG