مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 16:302023-12-23ورزشي

شهر تهران میزبان بازی های آسیایی ناشنوایان


سرپرست فدراسیون ورزش های ناشنوایان با بیان اینکه در سال آینده رویداد بزرگ دهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان در تهران برگزار می شود، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا خسروی، سرپرست فدراسیون ورزش های ناشنوایان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی ورزش های ناشنوایان که در سالن ولایت اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، با ابراز امیدواری برای موفقیت روزافزون برای ورزشکاران این هیأت اظهار کرد: باید به مجموعه ورزش استان برای داشتن تیم بانشاط و منظم تبریک گفت و برای فراهم کردن زمینه حضور نمایندگان شهرستان ها تلاش بیشتری شود.

سرپرست فدراسیون ورزش های ناشنوایان با بیان اینکه در سال آینده رویداد بزرگ دهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان در تهران برگزار می شود، افزود: هماهنگی های لازم برای برگزاری این رویداد در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بازی های زمستانی ناشنوایان هم قبل از پایان سال جاری در ترکیه برگزار می شود، تصریح کرد: ورزشکاران رشته های فوتسال، اسکی  و تیراندازی از ایران در این بازی ها حضور می یابند.

خسروی با بیان اینکه به عنوان انسان وظیفه ای طبق قوانین هر جامعه ای بر عهده داریم، ادامه داد: ریاست هیأت ورزش های ناشنوایان استان هم در این دوره وظایفی بر عهده گرفته است که باید به نحو احسن به آن عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر تهران میزبان بازی های آسیایی ناشنوایان

شهر تهران میزبان بازی های آسیایی ناشنوایان