مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:402024-01-01فناوري

افتتاح مرکز ارتباطی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس


مرکز مخابرات منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به منظور ارائه خدمات مناسب ارتباطی به صنایع فعال در این منطقه با حضور معاون امور مشتریان مخابرات ایران به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مرکز مخابرات منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با حضور زارعیان معاون امور مشتریان مخابرات کشور و مسئولان استان هرمزگان و منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس افتتاح شد.

این مرکز با اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال و با زیربنای 200متر مربع احداث شده است و مجهز به آخرین تجهیزات مخابراتی بوده و خدمات تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت و دیگر خدمات مخابراتی را به شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ارائه خواهد داد.

توسعه زیرساخت های مخابراتی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با افتتاح این مرکز تقویت شده و زیرساخت های مخابراتی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به طور قابل توجهی توسعه خواهد یافت.

این امر موجب بهبود کیفیت و سرعت ارتباطات در این منطقه خواهد شد و زمینه را برای جذب سرمایه گذاری های جدید و توسعه کسب وکار فراهم خواهد کرد.

تسهیل ارتباطات و کسب وکار شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با افتتاح این مرکز، ارتباطات شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با یکدیگر و با جهان خارج تسهیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز ارتباطی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

افتتاح مرکز ارتباطی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس