مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:152024-01-08اجتماعي

پلمب یک معدن شن و ماسه در آبعلی


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از پلمب معدن دانه بندی شن و ماسه سیاهچال آبعلی خبر داد و گفت: علیه متصدی معدن اعلام جرم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، نقی میرزاکریمی، رییس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند اظهار کرد: پیرو شکایات مردمی در دیدار با فرماندار شهرستان و بازدید معاونت عمرانی فرمانداری به همراه روسای ادارات مربوطه از سه معدن بالا دست شهر آبعلی، بلافاصله موضوع در دستور کار این اداره قرار گرفت که معدن سیاهچال به دلیل فعالیت در خارج از محدوده و نداشتن مجوز دانه بندی شن و ماسه از مراجع ذیصلاح، صبح امروز پلمب شد.

میرزاکریمی با بیان اینکه در این راستا پرونده ای تشکیل و از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود، ادامه داد: پرونده دو معدن دیگر نیز در دست بررسی و در اسرع وقت اقدامات قانونی صورت خواهد گرفت و مراتب به اطلاع مردم آبعلی خواهد رسید.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند تصریح کرد: فعالیت خارج از محدوده قانونی و برداشت غیرمجاز، استقرار تاسیسات دانه بندی بدون داشتن مجوزات مربوطه، احداث راه دسترسی بدون مجوز، ساخت اتاقک نگهبانی در اراضی ملی خارج از محدوده، تخریب چشمه ها و مسیل ها و سازه های آبخیزداری، تخریب پوشش گیاهی ممنوع القطع، ایجاد حوضچه ترسیب در خارج از محدوده معدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب یک معدن شن و ماسه در آبعلی

پلمب یک معدن شن و ماسه در آبعلی