مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 00:552023-12-26سياسي

لایحه جدید تغییر کاربری و حفظ اراضی زراعی در دستور کار قوه قضاییه


رییس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه معاونت حقوقی قوه قضاییه لایحه جدید تغییر کاربری و حفظ اراضی زراعی و باغات را در دستور کار قرار داده است، - ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه معاونت حقوقی قوه قضاییه لایحه جدید تغییر کاربری و حفظ اراضی زراعی و باغات را در دستور کار قرار داده است، گفت: استانهای شمالی  باید جدای از سایر استانهای کشور دیده شود.

حجت الاسلام محمد صادق اکبری شامگاه سه شنبه 5 دی ماه در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس که در سالن همایش بیمارستان تامین اجتماعی برگزار شد، با بیان اینکه هر مسئولی در هر جایگاهی که دارد باید به درستی به وظایف خود عمل کند، اظهار کرد: تمام اقدامات درست ما مدیران می تواند رفاه و آسایش دیگران را فراهم کند.

وی ضمن نکوهش دریافت رشوه و اختلاس از سوی برخی افراد که برای خدمت به مردم آمده اند بیان کرد: رشوه و اختلاس عامل بدبختی مردم است بنابراین هیچ گاه نباید در معرض معامله های بی ارزش قرار گرفت.

رییس کل دادگستری مازندران تغییر کاربری و ساخت و ساز غیر مجاز را از موارد فساد در استان مازندران ذکر کرد و گفت: یک ملکی که در خارج از بافت ساخته شده یک شبه اتفاق نیفتاده است بلکه طی ماه ها و سال ها بوده است؛ بنابراین باید از ابتدا جلوی آن گرفته می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه جدید تغییر کاربری و حفظ اراضی زراعی در دستور کار قوه قضاییه

لایحه جدید تغییر کاربری و حفظ اراضی زراعی در دستور کار قوه قضاییه