مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 22:252023-12-22سياسي

امام جمعه کرمانشاه : اقدام شجاعانه یمن یک حادثه آخرالزمانی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تشریح کرد: از طرفی انصارلله یمن که خود در محاصره قرار دارد امروز شاهکاری را رقم زده که مسیر آمد و شد دریایی رژیم صهیونیستی را بسته است این از آن حوادث تاریخی آخرالزمانی است.

- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تشریح کرد: از طرفی انصارلله یمن که خود در محاصره قرار دارد امروز شاهکاری را رقم زده که مسیر آمد و شد دریایی رژیم صهیونیستی را بسته است این از آن حوادث تاریخی آخرالزمانی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: انصارلله یمن که خود در محاصره قرار دارد امروز شاهکاری را رقم زده که مسیر آمد و شد دریایی رژیم صهیونیستی را بسته که از آن حوادث تاریخی آخرالزمانی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، آیت الله حبیب الله غفوری ظهر امروز (جمعه یکم دی ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: در اجتماع توصیه به تقوا برای این است که جامعه اهل تقوا باشد یعنی علاوه بر تقوای فردی، جامعه هم باید با تقوا باشد.

  وی افزود: 20 جمادی الثانی تولد حضرت زهرا (س) را در پیش داریم، در آیه مودت خداوند به پیامبر می فرمایند به مردم بگو که من برای رسالتم از شما پاداشی درخواست نمی کنم مگر مودت با نزدیکانم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمانشاه : اقدام شجاعانه یمن یک حادثه آخرالزمانی است

امام جمعه کرمانشاه : اقدام شجاعانه یمن یک حادثه آخرالزمانی است