مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 18:152024-01-11اقتصادي

بازدید وزیر نیرو از پروژه های آب و برق خوزستان


علی اکبر محرابیان وزیر نیرو برای بازدید از پروژه های آبرسانی استان خوزستان وارد این استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ظهر امروز علی اکبر محرابیان وزیر نیرو برای بازدید از پروژه های آبرسانی استان خوزستان وارد این استان شد.

در ابتدا محرابیان با حضور در محل اجرای پروژه تصفیه خانه آبادان در روستای رمیله، آخرین وضعیت این تصفیه خانه و روند تکمیل آن را مورد بررسی قرار داد.

تصفیه خانه فاضلاب آبادان با ظرفیت 75 هزار مترمکعب در روز (مدول اول) و بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی آخرین مراحل اجرای خود را سپری می کند.

با بهره برداری از تصفیه خانه آبادان در آینده نزدیک شاهد حل مشکل جمع آوری، تصفیه و دفع فاضلاب شهری افزون بر 66 هزار مشترک آب در آبادان خواهیم بود.

در ادامه نیز وزیر نیرو از پروژه تصفیه خانه خرمشهر بازدید کرد و با حضور در محل پروژه تصفیه خانه شهر خرمشهر از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این طرح قرار گرفت و بازدید و بررسی کرد مجری طرح ضمن برشمردن دلایل زمان بر بودن تکمیل نهایی تصفیه خانه، بر لزوم تامین اعتبار ادامه این پروژه تاکید کرد.

وی برای افتتاح چند پروژه آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان، بازدید از طرح های آب و فاضلاب و همچنین تصفیه خانه های شهرهای آبادان، خرمشهر، ایذه، دزفول دارخوین به خوزستان سفر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر نیرو از پروژه های آب و برق خوزستان

بازدید وزیر نیرو از پروژه های آب و برق خوزستان