مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 17:452023-12-31اجتماعي

هدفگذاری توسعه 700 کیلومتری فیبر نوری تبریز


شهردار تبریز با بیان اینکه امسال اقدامات تحول آفرینی در تامین و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز شهر هوشمند انجام شده است، اعلام کرد: دورنمای احداث 700 کیلومتر فیبرنوری در تبریز مدنظر بوده و در همین راستا بالغ بر 100 کیلومتر فیبرنوری احداث شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با بیان اینکه امسال اقدامات تحول آفرینی در تامین و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز شهر هوشمند انجام شده است، اعلام کرد: دورنمای احداث 700 کیلومتر فیبرنوری در تبریز مدنظر بوده و در همین راستا بالغ بر 100 کیلومتر فیبرنوری احداث شده است.

یعقوب هوشیار در یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر از رونمایی سامانه جامع جمع آوری پسماندهای خشک و خشکاله بهروب در روز آینده خبر داد و اظهار کرد: پلتفرم خرید پسماند قابل بازیافت بهروب به منظور جمع آوری پسماندهای خشک و خشکاله از مبدا راه اندازی می شود.

وی با اشاره به برنامه پنج ساله راهبردی و عملیاتی شهرداری در پنج ساله(1398-1402) خاطرنشان کرد: متاسفانه این برنامه منطبق بر واقعیت ها و آخرین وضعیت زیرساخت تدوین نشده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری بیش از 4 هزار برنامه فرهنگی اجتماعی در شهرداری اجرا شده است، بیان کرد: برنامه راهبردی باید براساس واقعیت های احصا شده تدوین شود چرا که موفقیت نسبی برنامه های سال جاری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری توسعه 700 کیلومتری فیبر نوری تبریز

هدفگذاری توسعه 700 کیلومتری فیبر نوری تبریز