مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 19:452024-01-19حوادث

عزم جدی پلیس در برخورد با خودروهای حادثه ساز/ اعمال قانون برای 3720 خودروی متخلف


به منظور ارتقاء انضباط اجتماعی و امنیت ترافیکی در سطح معابر و جاده ها و آنچه در راستای مطالبات به حق مردمی وجود دارد، پلیس طرح تشدید برخورد با تک پلاک یا دارای فلاشر های غیرمجاز که موجب برهم زدن نظم ترافیکی و انضباط اجتماعی شده یا خودرو های متخلف فاقد .

- به منظور ارتقاء انضباط اجتماعی و امنیت ترافیکی در سطح معابر و جاده ها و آنچه در راستای مطالبات به حق مردمی وجود دارد، پلیس طرح تشدید برخورد با تک پلاک یا دارای فلاشر های غیرمجاز که موجب برهم زدن نظم ترافیکی و انضباط اجتماعی شده یا خودرو های متخلف فاقد پلاک و پلاک مخدوش را به مرحله اجرا گذاشته است.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه پلیس با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات و به صورت قاطع با خودروهای متخلف برخورد می کند، افزود: طی 9 روز گذشته 3 هزار و 720 فقره اعمال قانون برای رانندگان خودروهای متخلف صورت گرفته است.

سردار سعید دادگر عصر امروز، جمعه 29 دی ماه 1402 در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با خودروهای حادثه سازی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند، اظهار کرد: به منظور ارتقاء انضباط اجتماعی و امنیت ترافیکی در سطح معابر و جاده ها و آنچه در راستای مطالبات به حق مردمی وجود دارد، پلیس طرح تشدید برخورد با تک پلاک یا دارای فلاشرهای غیرمجاز که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی پلیس در برخورد با خودروهای حادثه ساز/ اعمال قانون برای 3720 خودروی متخلف

عزم جدی پلیس در برخورد با خودروهای حادثه ساز/ اعمال قانون برای 3720 خودروی متخلف