مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:202024-01-19سياسي

گزارش های مردمی علیه فساد و تخلف سریع پیگیری شود


باید بستری را فراهم کنیم تا گزارش های مردمی به خصوص در حوزه فساد و تخلف دستگاه ها سریع اطلاع داده شود و مسئولان نیز آنها را مورد رسیدگی قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی _ سیاسی نماز جمعه در حسینیه امام خمینی(ره) با تاکید بر لزوم رعایت تقوا در تمام عرصه ها به ویژه عرصه سیاسی اظهار کرد: رهبری نیز در دیدار اخیر با ائمه جمعه کشور علاوه بر تقوای فردی به موضوع تقوای جمعی نیز تاکید فرمودند.

وی با بیان اینکه در تقوا باید تعاون و همکاری داشته و یکدیگر را به رعایت آن  دعوت کنیم گفت: راه رستگاری و سعادت جامعه در توجه به تقوای فردی و اجتماعی است.

امام جمعه همدان با اشاره به دستگیری یک متجاوز به عنف در همدان تصریح کرد: تجمع شکل گرفته در این خصوص، نشان از روحیه عدالت طلبی در بین مردم و دغدغه مندی آنها در مراقبت از عفت عمومی دارد که ارزشمند است.

وی با بیان اینکه انتظار مردم ما رعایت و اجرای عدالت است افزود: دستگاه قضا در این پرونده باید طبق مستندات موضوع را بررسی و کار را پیش ببرد.

شعبانی با بیان اینکه در اتفاقات گذشته رسانه های دشمن دنبال زیر سوال بردن مسئله غیرت و ناموس در کشور بودند، افزود: رسانه های معاند می گفتند ناموس و غیرت مرد معنایی ندارد اما این اتفاق نشان داد برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش های مردمی علیه فساد و تخلف سریع پیگیری شود

گزارش های مردمی علیه فساد و تخلف سریع پیگیری شود