مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:002023-12-26اقتصادي

تامین آب 1500 هکتار باقی مانده از اراضی پایاب سد ارسباران در شهرستان کلیبر


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از تامین آب 1500 هکتار باقی مانده از اراضی پایاب سد ارسباران در شهرستان کلیبر خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از تامین آب 1500 هکتار باقی مانده از اراضی پایاب سد ارسباران در شهرستان کلیبر خبر داد.

اکبر فتحی در حاشیه بازدید از پروژه های آب و خاک در پایاب سد ارسباران شهرستان کلیبر در گفت وگو با خبرنگاران گفت: با توجه بر اینکه در سال های قبل این سد و مسیر انتقال و اراضی پایاب در سطح 1500 هکتار مورد بهره برداری قرارگرفته است و این در حالی است که حجم مخزن سد برای 3000 هکتار برنامه ریزی شده بود بررسی برای تامین آب 1500 هکتار دیگر در حال انجام است تا با ترمیم مسیر انتقال و اجرای سیستم های نوین آبیاری عملیات اجرایی 1500 هکتار مابقی اراضی پایاب آغاز شود.

وی افزود: خوشبختانه در یک ماه گذشته برای ترمیم خط انتقال آب اقدامات خوبی صورت گرفته است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی وی در ادامه به همراه واقف بهروزی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، یوسف غفارزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی و اصغر بهروز فرماندار خداآفرین از سد مخزنی قیز قلعه سی و اراضی پایاب سد خداآفرین بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب 1500 هکتار باقی مانده از اراضی پایاب سد ارسباران در شهرستان کلیبر

تامین آب 1500 هکتار باقی مانده از اراضی پایاب سد ارسباران در شهرستان کلیبر