مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 20:302023-12-27سياسي

85 درصد دادرسی ها در لرستان به صورت الکترونیک انجام شده است


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی لرستان گفت: 85 درصد دادرسی ها در استان به صورت الکترونیک انجام شده است - ایسنا/لرستان مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی لرستان گفت: 85 درصد دادرسی ها در استان به صورت الکترونیک انجام شده است عبدالمجید کشوری امروز ششم دی ماه در جلسه شورای اداری بروجرد که همراه با شورای قضایی استان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در 2 شهرستان بروجرد و الیگودرز زندان در بافت شهری داریم که در مورد زندان شهرستان بروجرد هنوز زمین مناسبی وجود ندارد و در صورت تأمین زمین مشکلی برای ساخت زندان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در شهرستان بروجرد بازداشتگاه موقت بانوان وجود ندارد که باید پیگیری شود، تصریح کرد: 85 درصد دادرسی ها در زندان های لرستان الکترونیکی است و در زندان های شهرستان بروجرد نیز نیاز است تا دادرسی الکترونیک تقویت شود.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی لرستان با اشاره به پابندهای الکترونیک، افزود: لرستان سال گذشته در استفاده از پابندهای الکترونیک رتبه اول را داشت و اکنون نیز 435 مددجوی تحت پابند الکترونیک داریم.

کشوری خاطرنشان کرد: امسال 1600 فقره بازدید قضات از درون زندان ها در لرستان انجام شده که این امر به روند دادرسی کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد دادرسی ها در لرستان به صورت الکترونیک انجام شده است

85 درصد دادرسی ها در لرستان به صورت الکترونیک انجام شده است