مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:002024-01-08اجتماعي

تقویت بنیه علمی دانش آموزان مناطق کمتربرخوردار همدان


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان از اجرای طرح لیگ پایا به منظور تقویت بنیه علمی دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز نشست مشترک معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با سازمان بسیج دانش آموزی و اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در خصوص لیگ علمی پایا و طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان در سالن جلسات آموزش و پرورش استان برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه استان همدان در این نشست اظهار کرد: طرح هایی نظیر پایا، آمادگی برای ورود به مدارس تیزهوشان به ویژه در مناطق کمتر برخوردار را افزایش می دهد و موجب تعمیق و تثبیت آموخته های دانش آموزان شده و عدالت آموزشی را گسترش می دهد.

احمد آقامحمدی بیان کرد: ارتقاء کیفیت فرایند تعلیم و تربیت با تکیه بر استفاده هوشمندانه از فناوری های نوین و استفاده از تمام ظرفیت ها به منظور مشارکت در پرورش، دانش افزایی، توانمندسازی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در حوزه های علمی و پژوهشی از ضروریات آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: هدف از این طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان به ویژه در مناطق کمتر برخوردار و گسترش عدالت آموزشی با تمرکز بر ارتقای دانش و مهارت عمومی دانش آموزان دوره های آموزشی مکمل به صورت برخط با بهره گیری از مدرسان مجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بنیه علمی دانش آموزان مناطق کمتربرخوردار همدان

تقویت بنیه علمی دانش آموزان مناطق کمتربرخوردار همدان