مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 16:452024-01-11اقتصادي

آزادشهر پایتخت گل نرگس می شود / تغییر الگوی کشت مثمر ثمر است


فرماندار آزادشهر از آماده سازی زیرساخت های اولیه ایجاد مزرعه بزرگ پرورش گل نرگس در این شهرستان خبر داد و افزود: آزادشهر در تولید گل نرگس با کیفیت، - ایسنا/گلستان فرماندار آزادشهر از آماده سازی زیرساخت های اولیه ایجاد مزرعه بزرگ پرورش گل نرگس در این شهرستان خبر داد و افزود: آزادشهر در تولید گل نرگس با کیفیت، بیش از هر اقلیم دیگری موفق بوده است.

سید جواد کریمی امروز (پنجشنبه، 21 دی ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از هر سرمایه گذاری با هدف رونق اقتصادی و تبدیل شهرستان آزادشهر به قطب تولید حمایت می شود، اظهار کرد: یکی از طرح هایی که مورد توجه مدیران استان و شهرستان قرار گرفته، پروژه 13 هکتاری ایجاد مزرعه پرورش گل نرگس است.

وی با بیان اینکه زیرساخت های اولیه ایجاد مزرعه پرورش گل نرگس در این شهرستان آماده شده است، ادامه داد: در چارچوب این طرح و با هماهنگی و پیگیری های انجام شده مقرر شد 13 هکتار از اراضی سازمان پسماند برای کشت و بهره برداری گل نرگس در اختیار این مجموعه قرار گیرد.

فرماندار آزادشهر با تأکید بر اینکه در صورت اجرایی شدن این پروژه تا چند سال آینده آزادشهر پایتخت گل نرگس کشور می شود، گفت: این شهرستان صاحب رتبه اول در زمینه تولید گل نرگس و دارای بزرگ ترین باغ گل نرگس شمال کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادشهر پایتخت گل نرگس می شود / تغییر الگوی کشت مثمر ثمر است

آزادشهر پایتخت گل نرگس می شود / تغییر الگوی کشت مثمر ثمر است