مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:572023-12-27سياسي

دانشگاه و مسائل شهرستان لامرد در انتظار نگاه مسئولان شهری و استانی!


نشست مطالبه گری به همت بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی لامرد و با حضور فرماندار ، امام جمعه و معاون شهرداری این شهرستان و جمعی از دانشجویان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد ، در این جلسه مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه ضمن تاکید بر ضرورت عدالت اجتماعی ، به عقب ماندگی دانشگاه دولتی اشاره کرد و بیان داشت : از تاریخ تاسیس این دانشگاه بیش از یک دهه می گذرد اما از خدمات ابتدایی مثل مسیر مواصلاتی آسفالت ، محوطه مفروش شده ، خوابگاه ، تجهیزات آزمایشگاهی و.

محروم است.

در این نشست ، دیگر دانشجویان نیز فقدان دوربین های نظارتی در ورودی و خروجی شهر ، مشکلات امنیتی و بحث قاچاق کالا در این شهرستان به عنوان شهرستانی که در مسیر ترانزیتی واقع شده است ، گله مندی و مطالبه اصلاح وضعیت موجود را مطرح نمودند.

همچنین ارتباط دانشگاه با صنعت از دیگر مسائلی بود که مطرح گردید که علی رغم وجود صنایع بزرگ در شهرستان لامرد ، دانشگاه ها از ارتباط موثر با این صنایع محروم هستند.

در پایان نیز مشکل کمبود آب و استفاده صنایع آب بر از آب قابل شرب شهرستان مطرح گردید تا فرارسیدن موعد اتصال استان به دریا که سال 1404 بیان شده است ، این مسئله نیز تدبیر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه و مسائل شهرستان لامرد در انتظار نگاه مسئولان شهری و استانی!

دانشگاه و مسائل شهرستان لامرد در انتظار نگاه مسئولان شهری و استانی!