مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:252024-01-02فرهنگي

راهیابی 3 گروه نمایشی زنجان به جشنواره سراسری تئاتر بسیج


مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: 3 گروه نمایشی از استان زنجان به مرحله کشوری چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج «سودای عشق» راه یافتند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابراهیم رستمخانی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از راهیابی 3 گروه نمایشی از استان زنجان به مرحله کشوری چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج سودای عشق خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش نمایش های صحنه ای و خیابانی از تاریخ 20 تا 24 دی ماه 1402 با حضور هنرمندان زنجانی در شهر مشهد برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان در ادامه گفت: نمایش صحنه ای عروس کارون به کارگردانی رضا یاوری از شهرستان زنجان، نمایش صحنه ای عاشقانه های دو بازمانده از یک جنایت جنگی به کارگردانی داود نجفی از شهرستان خرمدره، نمایش خیابانی فرکانس به کارگردانی حمید اسدبیگی از شهرستان خرمدره نمایش های راه یافته از استان زنجان به این جشنواره است.

وی ادامه داد: پس از ارزیابی نمایش های معرفی شده از 32 استان کشور، طبق نظر دبیرخانه چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج سوادی عشق دو نمایش صحنه ای عروس کارون به کارگردانی رضا یاوری و عاشقانه های دوبازمانده از یک جنایت جنگی به کارگردانی داود نجفی از استان زنجان، جزء 15 گروه راه یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 3 گروه نمایشی زنجان به جشنواره سراسری تئاتر بسیج

راهیابی 3 گروه نمایشی زنجان به جشنواره سراسری تئاتر بسیج