مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:402024-01-06بين الملل

دولت آمریکا آماده شکایت از اپل می شود


نیویورک تایمز خبر داد وزارت دادگستری آمریکا ممکن است در نیمه اول سال میلادی جاری، یک پرونده ضد انحصارطلبی گسترده را علیه اپل بگشاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه آمریکایی در گزارش خود نوشت: وزارت دادگستری آمریکا در مراحل پایانی تحقیقات خود قرار دارد و تحقیقات مذکور بر کنترل این شرکت بر خدمات سخت افزاری و نرم افزاری و این که چگونه رویکرد باغ محصور اپل، رقابت را برای رقیبان و سوییچ به محصولات رقیب را برای مشتریان این شرکت سخت تر کرده، متمرکز است.

در گزارش نیویورک تایمز با استناد به اظهارات منابع آگاه از این تحقیقات آمده است: تحقیقات فراتر از آنچه قبلا گزارش شده بود، گسترش یافته است.

دامنه این تحقیقات در حوزه های دیگر، به این موضوع متمرکز شده که چگونه، اپل واچ با سرویس های آیفون بیشتر از دستگاه های پوشیدنی های رقیب، یکپارچه شده و چگونه دسترسی پلتفرم های رقیب، به آی مسیج مسدود شده است.

مدیران شرکت بیپر (Beeper) که اواخر سال میلادی گذشته با اپل به دلیل مسدود کردن یکپارچگی آی مسیج در اندروید، درگیر شدند، با محققان وزارت دادگستری صحبت کرده اند.

بعلاوه، شرکت تایل (Tile) که مدت ها قبل از وجود ایرتگ، ردیاب های بلوتوثی ساخته است، ظاهرا با وزارت دادگستری گفت وگو کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آمریکا آماده شکایت از اپل می شود

دولت آمریکا آماده شکایت از اپل می شود