مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:202023-12-31اجتماعي

اردوگاه دانش آموزان استثنایی همدان سال آینده به بهره برداری می رسد


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان از پیشرفت 85 درصدی پروژه مجتمع فرهنگی- تربیتی اردوگاه امیرالمؤمنین(ع) آموزش و پرورش استثنایی همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان از پیشرفت 85 درصدی پروژه مجتمع فرهنگی- تربیتی اردوگاه امیرالمؤمنین(ع) آموزش و پرورش استثنایی همدان خبر داد.

طیبه محمدی در بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از پروژه مجتمع فرهنگی- تربیتی اردوگاه امیرالمؤمنین(ع) آموزش و پرورش استثنایی همدان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های عمرانی انجام شده در این پروژه مطرح کرد: این مجتمع با هدف بهبودبخشی به فعالیت های اردویی و فرهنگی دانش آموزان با نیازهای ویژه احداث شده و تاکنون بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با حمایت مسئولان استانی تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان نیز ضمن ارائه گزارش تخصصی از مراحل تکمیل پروژه و روند پیشرفت این مجتمع، اظهار کرد: تمامی مراحل احداث و ساخت این مجتمع تحت نظارت مهندسان مجرب اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، حمید شیرازیانی افزود: همه مواد اولیه به کار رفته در این پروژه دارای استانداردهای رسمی هستند و تمام مناسب سازی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه دانش آموزان استثنایی همدان سال آینده به بهره برداری می رسد

اردوگاه دانش آموزان استثنایی همدان سال آینده به بهره برداری می رسد