مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:302023-12-22اقتصادي

نگرانی کارگران ساختمانی از استفساریه جدید


افزایش تعداد فرصت های شغلی در حوزه مشاغل خانگی، اعلام آمار جمعیت فارغ التحصیلان بیکار، تاکید بر استفاده از ظرفیت تعاونی های کشاورزی و نگرانی کارگران ساختمانی از رأی آوردن استفساریه مجلس و نصف شدن منابع بیمه ای از مهم ترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود.

- افزایش تعداد فرصت های شغلی در حوزه مشاغل خانگی، اعلام آمار جمعیت فارغ التحصیلان بیکار، تاکید بر استفاده از ظرفیت تعاونی های کشاورزی و نگرانی کارگران ساختمانی از رأی آوردن استفساریه مجلس و نصف شدن منابع بیمه ای از مهم ترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این هفته مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، سهم فارغ التحصیلان از مجموع جمعیت بیکار کشور را حدود 42 درصد ذکر کرد و گفت: سهم فارغ التحصیلان از مجموع جمعیت بیکار کشور حدود 42 درصد است،یعنی از دو میلیون و 100 هزار نفر جمعیت بیکار کشور 905 نفر به فارغ التحصیلان اختصاص دارد و اینطور نیست که بیشترین نرخ بیکاری در بین فارغ التحصیلان باشد.

پبه گفته وی، طرح های همچون طرح کارورزی و یارانه دستمزد از جمله طرح های حمایتی است که دولت به منظور حمایت از اشتغال فارغ التحصیلان به اجرا درآورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی کارگران ساختمانی از استفساریه جدید

نگرانی کارگران ساختمانی از استفساریه جدید