مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:102023-12-22پزشكي

روستا به روستای کوه چنار با مهرورزی «جهادگران سلامت»


گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی شهرستان کوه چنار که در حوزه پزشکی، بهداشت و سلامت فعالیت می کند، توانسته است با برپایی 21 اردوی جهادی سلامت در سطح روستاها و شهرها به بهبود وضعیت سلامت اهالی و ساکنان محله های کم برخوردار شهرستان کمک کننده باشد.

- ایسنا/فارس گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی شهرستان کوه چنار که در حوزه پزشکی، بهداشت و سلامت فعالیت می کند، توانسته است با برپایی 21 اردوی جهادی سلامت در سطح روستاها و شهرها به بهبود وضعیت سلامت اهالی و ساکنان محله های کم برخوردار شهرستان کمک کننده باشد.

در این اردوهای جهادی بیش از 6500 خدمت بهداشتی با حضور متخصص اطفال، داخلی، زنان، پزشک عمومی، کارشناسان پرستاری، مامایی، دارویی، سلامت روان، تغذیه و بهداشت محیط صورت گرفته است و داروی رایگان به ارزش 130 میلیون تومان ارائه شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان کوه چنار امروز، اول دی ماه در این رابطه گفت: از سال 1401 بسیج جامعه پزشکی فعالیت های خود را در حوزه های بهداشت و سلامت در مناطق روستایی و محروم شهرستان آغاز کرد و از همان ابتدا به دنبال افزایش دسترسی بیماران به خدمات بهداشتی و درمانی و بهبود وضعیت سلامت جامعه هدف بوده است.

نسرین شوری ادامه داد: پس از آنکه طبق بررسی کارشناسان عزیزمان از برخی روستاهای داشتند متوجه شدیم که وضعیت بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستا به روستای کوه چنار با مهرورزی «جهادگران سلامت»

روستا به روستای کوه چنار با مهرورزی «جهادگران سلامت»