مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:402024-01-07سياسي

داعش عامل دست ساز سرویس های جاسوسی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «جبهه تحول خواهان انقلابی» در واکنش به واقعه تروریستی اخیر در کرمان، بیانیه ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: - در بخشی از بیانیه جبهه تحول خواهان انقلابی به مناسبت حادثه کرمان، آمده است: هر اقدام علیه جانیان با استقبال ملت های منطقه مواجه می شود، اما انتقام بزرگ چیزی جز نابودی صهیونیسم جهانی، نیست.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  جبهه تحول خواهان انقلابی در واکنش به واقعه تروریستی اخیر در کرمان، بیانیه ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: دل ها هنوز به دنبال انتقامی است که بتواند اندکی از این داغ را مرهمی بگذارد.

هر اقدامی علیه جانیان و ظالمان و حامیان آن ها علیه مردم مظلوم ایران، فلسطین و دیگر کشور های تحت ظلم آنان با استقبال ملت های منطقه مواجه می شود، اما انتقام بزرگ چیزی جز نابودی صهیونیسم جهانی و آزادی قدس شریف نخواهد بود .

مشروح این بیانیه در ادامه می آید.

بسم الله الرحمن الرحیمفَمَنِ اعْتَدی عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدی عَلَیْکُمْ وَ اتَّقُوا اللَّهَ هر کسی به شما حمله کرد، همانند حمله وی بر او حمله کنید و از مخالفت فرمان خدا بپرهیزیدبقره، 194دستان جنایتکار دشمنان مردم ایران، در ادامه ترور شهید سید رضی موسوی در دمشق و شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش عامل دست ساز سرویس های جاسوسی است

داعش عامل دست ساز سرویس های جاسوسی است