مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 20:102023-12-26سياسي

استاندر کرمانشاه: اربعین با نگاه تمدنی، سرنوشت ساز استان است


محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در دیدار اعضای مجمع خدمتگزاران مردمی اربعین استان کرمانشاه گفت: افق های بلندمدت و راهبردی برای اربعین حسینی در استان طراحی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در دیدار اعضای مجمع خدمتگزاران مردمی اربعین استان کرمانشاه، ضمن قدردانی از مواکب مردمی استان، اظهار کرد: به لطف حضرت اباعبدالله(ع) و خدمات شایسته ای که برای میزبانی زائرین صورت گرفت، بر اساس طراحی یک افق بلندمدت و اجرای برنامه تمدنی اربعین برای سال های آینده خود را برای پذیرای چند میلیون زائر باید آماده کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در تمدنی اندیشیدن و تدوین افق های جدید و راهبردی برای افزود: شاید خیلی ها اربعین را یک سفر زیارتی صرف بدانند اما مقام معظم رهبری(مدظله) با معرفی اربعین به عنوان یکی از جلوه های پیشران از زندگی و سبک تمدنی اشاره می کنند که باید خود را برای اجرای این مسیر باشکوه و باعظمت هر چه بیشتر آماده کنیم.

استاندار کرمانشاه با تصریح این که اگر درگذشته به این فرامین مقام معظم رهبری(مدظله) عمل می کردیم راه آهن، فرودگاه و مرز خسروی این وضعیت را نداشتند، عنوان کرد: صحرایی از همه نهادها و عوامل خواست که نهایت تلاش و اهتمام خود را برای اجرای ادبیات و ترسیم اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندر کرمانشاه: اربعین با نگاه تمدنی، سرنوشت ساز استان است

استاندر کرمانشاه: اربعین با نگاه تمدنی، سرنوشت ساز استان است