مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:302024-01-11بين الملل

ریل گذاری یک سقوط


در داخل اراضی اشغالی، ریل گذاری سقوط نتانیاهو به گونه ای آشکار در حال انجام است؛ درست همزمان با تحقق شکست صهیونیست ها در جنگ غزه، دیوان عالی این رژیم اصلاحات قضایی نتانیاهو را ابطال کرد تا دیگر مجالی برای تنفس نتانیاهو و کابینه اش در فضای داخلی تل آویو نیز باقی نماند.

- در داخل اراضی اشغالی، ریل گذاری سقوط نتانیاهو به گونه ای آشکار در حال انجام است؛ درست همزمان با تحقق شکست صهیونیست ها در جنگ غزه، دیوان عالی این رژیم اصلاحات قضایی نتانیاهو را ابطال کرد تا دیگر مجالی برای تنفس نتانیاهو و کابینه اش در فضای داخلی تل آویو نیز باقی نماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله رمضان زاده در سرمقاله وطن امروز نوشت: محمد شرقاوی استاد مطالعات جنگ در دانشگاه جورج میسون به نکات قابل تاملی درباره ذهنیت نتانیاهو نسبت به جنگ غزه و متعلقات آن اشاره کرده است: نتانیاهو باید هدف اعلامی خود مبنی بر نابودی حماس را کنار بگذارد.

از یک سو نتانیاهو هنوز با حماس به صورت غیرمستقیم مذاکره می کند اما در عین حال رویای اصلی او نابودی حماس و پاکسازی این گروه از غزه است؛ او در 2 جهان متفاوت زندگی می کند .

تحلیلگران حوزه روان شناسی سیاسی، بارها از نقش شخصیت و ذهنیت سیاستمداران بر شکل دهی وقایع و بحران های جهانی و منطقه ای سخن گفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریل گذاری یک سقوط

ریل گذاری یک سقوط