مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:112023-12-31اقتصادي

پیرهادی: بحران آب منجر به خطر فرونشست می شود


عضور شورای اسلامی شهر تهران نسبت به مصرف بی رویه آب توسط دولت و مردم پایتخت هشدار داد و تاکید کرد که روند فعلی منجر به فرونشست خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ مهدی پیرهادی عضور شورای اسلامی شهر تهران در دویست چهارمین جلسه شورای اسلامی در خصوص بحران آب در پایتخت با نشان دادن نموداری در صحن شورا گفت: سال 1390 از آب های زیرزمینی 28 درصد استفاده شده که این عدد در سال 1400 به 35 درصد رسیده است و سال 1401 تا به امروز با توجه به نمودار، استفاده از آب های زیرزمینی به 50 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: ما از دولت عاجزانه می خواهیم که اول این مجموعه در مورد بحران آب رعایت کنند و بعد از دولت، مردم نیز برای جلوگیری از قطعی آب، رعایت کنند.

وی در خصوص مسئله کاهنده ها در کشور تصریح کرد: از کاهنده ها در تمامی کشورها استفاده می شود ولی ما در این موضوع طرح مشخصی نداریم که قائدتا این موضوع از سمت شورا باید پیگیری شود.

پیرهادی در پایان گفت: اگر شرایط بحران آب در کشور به همین منوال پیش برود کشور دچار فرونشست خواهد شد.

ذخایر آب در سدها رو به پایان است در همین راستا رییس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: وضعیت آب نه تنها در تهران بلکه در تمامی شهرها به یک بحران تبدیل شده است که اگر باران نبارد این شرایط بدتر خواهد شد چرا که طبق گزارشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرهادی: بحران آب منجر به خطر فرونشست می شود

پیرهادی: بحران آب منجر به خطر فرونشست می شود