مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 19:152023-12-27ورزشي

کرمانشاه میزبان مسابقات لیگ برتر کونگ فو بانوان می شود


به گفته رییس هیات کونگ فو استان کرمانشاه، کرمانشاه بزودی میزبان مسابقات لیگ برتر کونگ فو بانوان در هر دو دور رفت و برگشت خواهد بود.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس هیات کونگ فو استان کرمانشاه، کرمانشاه بزودی میزبان مسابقات لیگ برتر کونگ فو بانوان در هر دو دور رفت و برگشت خواهد بود.

مجتبی همتیان، امروز( ششم دی) در مجمع سالیانه هیات کونگ فو استان که با حضور سرپرست فدراسیون برگزار شد، با اشاره به عملکرد این هیات طی یکسال گذشته، اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون ورزشکاران رشته های زیرمجموعه این هیات به مسابقات مختلف کشوری اعزام شده اند که حاصل آن کسب حدود 150 مدال بوده است.

وی افزود: در حال حاضر حدود 14 انجمن و سبک زیر مجموعه فدراسیون کونگ فو فعال است که از این تعداد 10 انجمن آن در کرمانشاه فعالیت می کند.

رییس هیات کونگ فو استان کرمانشاه تعداد ورزشکاران سازمان یافته این رشته را طی سالجاری حدود 1400 نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد به نسبت سال گذشته که حدود 1200 ورزشکار داشتیم، رشد نشان می دهد.

وی در ادامه از میزبانی کرمانشاه برای مسابقات لیگ برتر کونگ فو بانوان هم خبرداد و گفت: بزودی کرمانشاه میزبانی دور رفت و برگشت این رقابت ها را خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه میزبان مسابقات لیگ برتر کونگ فو بانوان می شود

کرمانشاه میزبان مسابقات لیگ برتر کونگ فو بانوان می شود